Faksjonene samles
Regnejee Solnedgangsvinge, som ble hardt skadet i kampen med Alus Stjerneløper, prøver å hjelpe Curte Klarhimmel med å rømme. Taren Vokter aner at Lithia snart faller, og gir Shalk Lydkutter et papir som beskriver hvor det skal være et mystisk monster. Yuno Fjernklo får endelig sjansen til utøve hevn mot Dakai Skjære.