Fattig til rik
Iggi mistolker kartet over kryptesteinene, og Alice var den eneste andre personen som så det. Så Iggi spør henne på sin første ‘date’ noensinne for å få kryptonstedene fra henne.
Iggi mistolker kartet sitt over kryptesteinene, og det ender med å bli farget, så sydd til en kjole som Bella lager. Alice var den siste personen som så det, så det er bare hun som vet hva som var på det kartet. Så Iggi ber henne på en ‘date’ for å få denne informasjonen fra henne. Alice får panikk over at det er den første daten hun noen gang har vært på, så Bella gjør det til en dobbel-date. Alice er satt opp med Iggi og Bella er satt opp med Cameron når det virkelig skulle være omvendt. Denne daten kommer til å bli en katastrofe.