Rogue One: A Star Wars Story
Et episk eventyr fra Lucasfilm— Rogue One: A Star Wars Story. I en konfliktfylt tid samarbeider en gjeng usannsynlige helter om å stjele planene til Dødsstjernen, imperiets masseødeleggelsesvåpen.