Safety
Disneys "Safety" er et drama inspirert av den myndiggjørende historien om tidligere Clemson University-safety Ray McAlrethbay, en ung mann i en utfordrende situasjon, hvis dedikasjon og standhaftighet hjelper ham å overkomme en rekke hindringer. Med hjelp fra lagkameratene og Clemson-samfunnet lykkes han på banen, samtidig som han oppdrar og tar seg av sin 11 år gamle bror Fahmarr.