Saving Grace
Grace og Judd kjemper for livene sine i kjølvannet av den grusomme bilulykken, idet tilbakeblikk viser hvordan en tragedie i barndommen ledet Judd til å møte Grace, og hvordan de til slutt forelsket seg i hverandre.