Saving Mr. Banks
Tom Hanks og Emma Thompson viser opprinnelsen til en av tidenes kjæreste Disney-klassikere og avslører historien bak skapelsen av Mary Poppins. Walt Disney prøvde i 20 år å få rettighetene til P.L. Travers' bok. Han prøvde alt, men hun lot seg ikke seg rikke. Kun da han brukte sin egen barndom, oppdaget han sannheten om Travers' spøkelser, og sammen setter de "Mary Poppins" fri. Inneholder tobakkskildringer.