There Goes the Neighborhood
118 haster for å redde en mann fanget under en Humvee, og et garasjeband som rocker for hardt. Ved hjelp av Bobby og Athena, installerer Michael et nytt «bakvindu», og blir amatørdetektiv etter at han legger merke til merkelig oppførsel i en nærliggende leilighet. I mellomtiden ankommer Hens mor uventet og annonserer at hun skal flytte til LA, og Bucks nye forsøk i datinglivet ender i katastrofe.