Grant: For The People
Olivia og teamet støtter Quinn når hun havner i en tragisk situasjon. Cyrus vender seg til Olivia når en kunngjøring påvirker Fitz' valgkamp.
Når Quinn plutselig havner i en tragisk og vanskelig situasjon, trår Olivia og teamet til for å støtte henne. En motvillig Cyrus må be Olivia om hjelp når Billy Chambers kommer med en kunngjøring som ryster Fitz' valgkamp i grunnvollene.