Shark vs Surfer
Antall haiangrep stiger over hele verden, og surfere er mest utsatt. For å forstå hvorfor ser vi nærmere på de mest skremmende historiene om haiangrep fra verdens farligste strender. Med utrolige hendelser som ble fanget på film, og intervjuer med ofrene, besvarer man et viktig spørsmål en gang for alle: Er vi virkelig i fare?