Thunderstruck
I etterdønningene av noen livsforandrende nyheter, treffer et tordenvær Grey Sloan. De vakthavende kirurgene og assistentlegene redder en skadet reporter og en familie fra stormen. En kjær forfatter gjennomgår en risikabel operasjon.