Slaget for den sorte svanen
Den største skatten som noen gang er funnet under vann, skaper overskrifter over hele verden, men snart retter oppmerksomheten seg mot hvem som egentlig eide skatten på en halv milliard dollar som går under det mystiske kodenavnet: "Den sorte svane"? I frykt for at en av deres mest verdsatte historiske skatter er avdekket, bringer kongeriket Spania inn bergningsselskapet Odyssey Marine Exploration for skatten. Da de to sidene kjemper mot den i en Tampa-domstol, blir det snart klart at ikke alt er som virker...