Under kontroll
Bryllupet blir en suksess etter at Cali klarer å roe ned en konflikt mellom bruden og hennes far. Malena, Andy og Cali er på topp etter nok et vellykket arrangement, men en rørlegger-situasjon tvinger dem til å bytte kontor i all hast. Senere finner Malena ut at hun skal konkurrere mot Marcos om et mulig prosjekt. Cali mottar også noen dårlige nyheter fra mannen sin.
Bryllupet blir en suksess etter at Cali klarer å få bruden og hennes far til å bli enige. Malena innleder et forhold til Iván. Malena, Cali og Andy er på topp etter nok et vellykket arrangement, men en rørleggersituasjon tvinger byrået til å flytte virksomheten til et kunstgalleri. Mens Andy og Malena jobber med et mulig prosjekt for en frivillig organisasjon, møter Cali mannen sin, som har kommet med dårlige nyheter: Han har mistet et stykke land de eier, og trenger skjøtet, og Cali står igjen skuffet og skamfull. Ray kommer i mellomtiden til byrået akkurat mens de gir et tilbud på et prosjekt hvor de skal konkurrere mot Marcos. Andy avslører for Malena at han har en datter. Mot slutten av arbeidsdagen finner Malena en graviditetstest.