Sør for grensen del dos
Del Dos – Ved slutten av første halvdel av Earl og Randys tur til Mexico for å hente Catalina hjem igjen, ble Earl kidnappet av bevæpnede menn. Mens Earl blir venner med gisseltakeren Diego, en mann som sliter med moteuttrykket sitt, møter Randy et gift par som bruker ham til å fylle et tomrom i livet.
Del Dos – Ved slutten av første halvdel av Earl og Randys tur til Mexico for å hente Catalina hjem igjen, blir Earl kidnappet av bevæpnede menn. Mens Earl blir venner med gisseltakeren Diego, en mann som sliter med moteuttrykket sitt, møter Randy et gift par som bruker ham til å fylle et tomrom i livet. Uansett hvilke hindre de møter på, kan ingenting stoppe Earl fra å stryke Catalinas navn av listen sin, eller Randy fra å få sin livs kjærlighet tilbake. Samtidig synes Darnell det er vanskelig å håndtere den nye og blidere versjonen av Joy når naboene blir mer og mer påtrengende.