Spøkelser fra fortiden
Sarah får en beskjed fra de døde som kan kaste lys over identiteten til Rosies drapsmann. Samtidig blir Mitch venn med en ung jente som har rømt hjemmefra, og Richmond har sterke tvil om sin egen fremtid i politikken.
Sarah og Holder henter inn Alexi Giffords til avhør på stasjonen og finner ut at forbindelsen til Rosie ikke bare handler om hevn for farens død. Stan stiller spørsmålstegn ved Janeks motiver og må innse alvoret i anklagene mot ham for å ha kidnappet og slått Rosies lærer. Jamie avdekker informasjon som kan få Richmond til å kjempe for å komme seg på beina igjen og for valgkampen.