Spider's Web, The: Britain's Second Empire
I dag er opptil halvparten av den globale offshore-rikdommen gjemt i britisk offshores jurisdiksjon og i Storbritannia, som er den største globale spilleren innen internasjonal finans. Hvordan skjedde dette, og hvilken påvirkning har det på verden i dag?