Spion i aksjon
Superspionen Lance Sterling (Will Smith) og forskeren Walter Beckett (Tom Holland) slår seg sammen for å redde verden når Lance uforvarende blir forvandlet til en modig, tøff og majestetisk ... due!
I denne høytflyvende animasjonskomedien er superspionen Lance Sterling (Will Smith) og forskeren Walter Beckett (Tom Holland) nesten rake motsetninger. Lance er elegant, beleven og stilig. Walter er ingen av delene. Men denne usannsynlige duoen må slå seg sammen på det ultimate oppdraget for å redde verden når et "biodynamisk-forkledningseksperiment" forvandler Lance til en modig, tøff og majestetisk ... due!