Story of... Spice
Bli med Judith Jones når hun utforsker den fengslende historien til krydder, fra kulinariske gleder til global handel. Oppdag opprinnelsen til krydder, som dateres tilbake til Aleksander den stores tid, og den store påvirkningen på indisk mat, med et stort utvalg av krydder. Utforsk den aromatiske verden til disse kulinariske skattene og deres rolle i å forme kulturer og riker.