Summer of Soul
I sin anerkjente debut som filmskaper presenterer Ahmir "Questlove" Thompson en sterk og praktfull dokumentar - dels en musikkfilm, dels en historisk dokumentar skapt rundt en episk begivenhet som feiret svart historie, kultur og mote.