Super-Rhino
Dypt inne i dr. Calicos ugjennomtrengelige festning, henger Bolt og Penny over en trist skjebne. Kun ett genetisk endret hamster har det som skal til for å redde dem… og fortsatt rekke sin utsolgte konsert.