Surrogates
I 2054 har alle i Central Georgia Metropolis som har råd til det, en surrogat, og politimann Harvey Greer må finne ut hvem eller hva som svir surrogater med elektriske støt.
Fra regissøren av Terminator 3 kommer en nervepirrende psykologisk thriller med actionhelten Bruce Willis i hovedrollen. I en nær fremtid lever menneskene sine liv gjennom roboter, såkalte surrogater, som de kontrollerer trygt og sikkert fra sine hjem, og mord er noe som tilhører fortiden. Men når en student med kobling til surrogatenes skaper myrdes, tvinges FBI-agenten Greer (Bruce Willis) til å overgi sin egen surrogat og samtidig risikere livet for å løse mysteriet. Spørsmålet er: Hvem kan man egentlig stole på? Surrogates er basert på en grafisk novelle med samme navn og inneholder eksklusivt bonusmateriell. Gjør deg klar for en actionfilm med eksplosiv underholdning fra begynnelse til slutt!