Take It or Leave It
Star er lei av å sitte på sidelinja, og griper en mulighet til å skille seg ut. Samtidig får Maurice en oppgave som kan hjelpe ham med å renvaske seg selv.
Star er lei av å sitte på sidelinja, og griper en mulighet til å skille seg ut. Samtidig får Maurice en oppgave som kan hjelpe ham med å renvaske seg selv, men blir møtt med et ultimatum som kan skape enda mer drama blant artistene hos Midtown Sound. Deretter krangler Andy og Angel med Jahil, og Cotton blir satt i knipe for å hjelpe noen hun er glad i.