Tarzan 2
Før han ble jungelens konge, var Tarzan en sjenert ung gutt som prøvde å passe inn. Når en av feilene hans setter familien i fare, bestemmer Tarzan seg for at de har det bedre uten ham.
Før han ble jungelens konge, var Tarzan en sjenert ung gutt som ville passe inn. Når en av hans feil setter familien i fare, bestemmer Tarzan seg for at de har det bedre uten han. Hans reise bringer han ansikt til ansikt med den mystiske Zugor, landets mektigste kraft. Sammen oppdager Tarzan og Zugor at det ikke er noen svakhet i å være annerledes ... og at venner og familie er viktig.