Thai-hule-redning
Redningen av 12 gutter som satt fast i Tham Luang-hulen i Thailand var den farligste redningsaksjonen med grottedykking noensinne. Med unik tilgang gjennomfører Hemmeligheter på havets bunn den første nøyaktige 3D-undersøkelsen inne i hulen. Dataene, kombinert med datagrafikk, tilbyr den første nøyaktige visualiseringen av hvordan guttene var fanget og hvordan de ble reddet.