The Darkest Minds
Fra produsentene av Stranger Things kommer denne inspirerende fortellingen om tenåringer med mystiske krefter som blir kategorisert som en trussel mot myndighetene og må kjempe for livene sine – og framtiden!
Fra produsentene av Stranger Things kommer denne inspirerende fortellingen om noen tenåringer som på mystisk vis utvikler nye krefter og blir kategorisert som en trussel mot myndighetene. Ruby, en av de mektigste man har sett, blir med en gruppe tenåringer på flukt som også leter etter et fristed. Snart innser den nye familien at de trenger sin samlede kraft til å ta kontrollen tilbake over sin egen skjebne og redde fremtidige generasjoner.