Flukten
I januar 2017 forsvinner 18 år gamle Patricia Aguilar fra hjemmet sitt. Familien oppdager snart at hun er tatt av en guru, som overbeviste henne via Internett om å rømme til Peru og bli med i sekten, drevet av ham og de andre konene hans. Familien starter da en kampanje i sosiale medier både i Spania og Peru og gir seg ikke før de får datteren tilbake, til tross for at Patricia selv tar avstand fra dem både privat og offentlig.