The Following Year
I en dystopisk fremtid mottar en gårdbruker en klon av noen som var viktig for ham i fortiden, og som døde flere år tidligere under tragiske omstendigheter. Ettersom klonen imidlertid lærer om fortiden deres sammen, finner hun snart ledetråder som får henne til å tvile på gårdbrukerens historie.