The Last of the Chupacabras
I en verden der kultur nesten har forsvunnet, påkaller en ensom meksikansk-amerikansk kvinne som sliter med å videreføre tradisjonene sine, utilsiktet et mørkt og eldgammelt vesen som skal beskytte henne.