The Lion King at the Hollywood Bowl
Til ære for 30-årsjubileet for «Løvenes konge» forvandles Hollywood Bowl til Pride Lands i en forrykende forestilling. Denne musikkbegivenheten er en hyllest til franchisens utvikling, fra animasjonsfilmen i 1994 til den Tony Award-vinnende musikalen og livefilmene fra 2019 og 2024. Den hedrer musikken og rollefigurene som gjorde den til et globalt fenomen.
Til ære for 30-årsjubileet for «Løvenes konge» forvandles Hollywood Bowl til Pride Lands i en forrykende forestilling, hvor skuespillerne bak originalstemmene gjenforenes, og med opptredener av skuespillerne fra den ikoniske Broadway-oppsetningen. Lebo M, Jeremy Irons, Nathan Lane, Jason Weaver, Ernie Sabella og Billy Eichner, samt Heather Headley og Bradley Gibson fra scenemusikalen og spesielle gjester som North West og EGOT-vinner Jennifer Hudson feirer 30 år med denne musikalen, et globalt fenomen som har vunnet Oscar og Tony Award og som har blitt levende gjennom animasjon, på Broadway-scenen, livefilmer og mer.