Der kleine Vogel und das Blatt
Et eneste gult blad henger på en naken gren. Et vindpust sender det flytende gjennom den hvite vinterskogen. Full av iver setter den lille fuglen ut på en fantastisk flytur. I skyggene slikker en ildfull rød rev seg om munnen i forventning.