The Marine
En tidligere marinejeger jakter på en gjeng hensynsløse diamanttyver som har bortført kona. WWE-mester John Cena dominerer som marinejeger John Triton.
WWE-mester John Cena dominerer som marinejeger John Triton. Uansett hvor det er fare, står Triton vanligvis midt oppi det, og han følger ingen regler! Etter at han ble ufrivillig utskrevet fra Irak, blir Tritons vakre kone Kate (Kelly Carlson) kidnappet av nådeløse juveltyver ledet av en ond drapsmann (Robert Patrick)! Nå må Triton kjempe for å redde henne ved å bruke sitt mektigste våpen - seg selv!