The Menu
Et ungt par reiser til en eksklusiv øyrestaurant der kjøkkensjefen har satt opp en dyr, overdådig meny. Men det blir snart klart at middagsgjestene vil få servert noen sjokkerende overraskelser i denne mørke komedien skrevet av Seth Reiss og Will Tracy og regissert av Mark Mylod.
Margot og Tyler, et ungt par, reiser til ei avsidesliggende øy ved kysten for å spise på en eksklusiv restaurant der en mystisk kjøkkensjef har laget en overdådig, dyr meny. Men det blir snart klart at de pretensiøse, bortskjemte middagsgjestene vil få seg noen sjokkerende overraskelser. Begrepet "forbrukersamfunnet" får en skremmende mening i denne mørke komedien med Hong Chau, Janet McTeer, Judith Light og John Leguizamo i en stjernespekket rollebesetning. The Menu er regissert av Mark Mylod. Manus er av Seth Reiss og Will Tracy.