The Perfect Fit
Patrick bor på barnehjem. Etter at han ser en papegøye i dyrehagen, klarer han ikke å tenke på noe annet. Noe som gjør det enda vanskeligere for ham å passe inn og finne foreldre som vil adoptere ham.