The Pilot
Når Los Angeles-privatetterforskeren Alice Vaughan svindles for millioner av forloveden sin, blir hun plutselig offeret og drar på personlig oppdrag for å få hevn, og lar seg ikke stoppe av noe for å ta mannen sin. Men FBI følger også hans kriminelle aktivitet over hele Europa, og er nærere å ta ham enn noensinne før, og håper å få Alices hjelp i å fange ham.