The Rescue
"The Rescue" forteller historien om den dristige redningen av tolv gutter og treneren deres fra dypt inni en oversvømt hule i Thailand.
“The Rescue” forteller den dristige historien som verden var oppslukt av i 2018: den vågale redningen av tolv gutter og treneren deres fra dypt inni en oversvømt hule i Nord-Thailand. "The Rescue" kaster lys over huledykkings risikofylte verden, det forbløffende motet og medfølelsen til redningsmennene, og den delte velviljen til det internasjonale samfunnet som forente seg for å redde guttene.