The Second Best Exotic Marigold Hotel
Sjekk inn igjen for mer kjærlighet og latter når nykommeren Richard Gere blir med en stjernespekket besetning i denne hjertevarmende oppfølgeren til Hotell Marigold.
Sjekk inn igjen for mer kjærlighet og latter når nykommeren Richard Gere blir med en stjernespekket besetning – inkludert Judi Dench, Bill Nighy, Dev Patel og Maggie Smith – som kommer tilbake i denne hjertevarmende oppfølgeren til Hotell Marigold. Nå som det første prosjektet er en suksess, er Sonny (Patel) klar til å utvide og får litt hjelp og oppmuntring fra beboervennene.