The Seeker: The Dark Is Rising
Når en normal, ung mann oppdager at han er den siste av en gruppe mektige krigere, drar han på et farlig oppdrag gjennom tiden for å kjempe mot «Mørket», en ond trussel for menneskeheten som allerede har fortæret tvillingbroren hans. Basert på den kritikerroste romanen til Susan Cooper.