The Sentinel
Det har aldri vært en forræder i USAs Secret Service … før nå. Bevisene peker mot Pete Garrison, en av de mest pålitelige agentene i gruppen. Nå som han er på rømmen, med to nådeløse etterforskere i hælene, må Garrison kjempe for å renvaske seg og forpurre et drapsforsøk på presidenten før det er for sent.