The Woman of His Dreams
Jim føler at det er noe merkelig på gang når han finner biller i hjemmet deres. Så drømmer han om en vakker kvinne som holder en eksotisk katt. Melinda ringer og foreslår at Jim besøker professor Rick Payne, en ekspert på det overnaturlige, som hjelper Jim med å identifisere kvinnen som Eva.
Jim føler at det er noe merkelig på gang når han finner biller i hjemmet deres på en kortkveld med gutta. Så drømmer han om en vakker kvinne som holder en eksotisk katt og husker at Melinda så et kattegjenferd for noen dager siden. Melinda ringer og foreslår at Jim besøker professor Rick Payne, en ekspert på det overnaturlige, som hjelper Jim med å identifisere kvinnen som Eva. Når Melinda kommer tilbake, må hun og Jim hjelpe Evas lillesøster som ser ut til å følge i Evas farlige fotspor.