This Time Away
Nigel blir gammel og isolerer seg foran TV-en. En dag blir han forstyrret av en gruppe barn. Han skremmer dem bort, og uten å vite det, redder han livet til en søt liten robot. Den uventede gjesten viser seg å være nyttig i huset og vinner gradvis Nigels tillit. Roboten får vite at denne mannen ikke alltid har vært alene: Han har hatt en familie.