Tiger
Disneynatures Tiger løfter sløret på planetens mest ærede og karismatiske dyr, og inviterer seerne med på Ambars reise, en ung tigermor som oppdrar ungene sine i de legendariske skogene i India. Nysgjerrige, rampete og av og til litt klønete, har ungene mye å lære fra sin dyktige mor, som vil gjøre alt hun kan for å holde dem trygge fra pytonslanger, bjørner og herjende hanntigre.