Ta del i spenningen med alle vennene dine fra Hundremeterskogen når Tigergutt legger ut på eventyr. Han håper han kan finne andre tigergutter å leke med, men langs veien finner han noe enda viktigere: den sanne meningen med familie. Denne Ole Brumm-klassikeren inneholder originale sanger av de prisvinnende Sherman-brødrene, og kommer til å hoppe rett inn i hjertet ditt.