Time Out
I et forsøk på å sikre plassen sin på det ultra-konkurransefokuserte Beacon Academy tar Filthy imot en invitasjon fra én av deres mest respekterte spillere til å henge med dem på fredagsstedet deres – Wheel House-skøytebane. En sjalu J.B. går av skaftet når deres Beacon legger an på Alexis. For å hevne broren sin blander Filthy seg inn, noe som fører til en stygg, offentlig krangel.
I et forsøk på å sikre plassen sin på det ultra-konkurransefokuserte Beacon Academy tar Filthy imot en invitasjon fra én av deres mest respekterte spillere til å henge med dem på fredagsstedet deres – Wheel House-skøytebane. Filthy og gjengen hans er superivrige etter å få bevitne den indre sirkelen av de kule fra Beacon. Men en sjalu J.B. stormer av gårde når deres Beacon-vert gjør sin interesse for Alexis kjent. Sam. For å ordne opp med broren sin blander Filthy seg inn… noe som fører til en stygg, offentlig krangel. Samtidig finner Chuck og Crystal kontakten igjen på en romantisk jubileumsdate i byen.