Tingeling og feenes hemmelighet
Før hun ble introdusert for Wendy og De bortkomne guttene, møtte Tingeling Lizzy, en jente med tro på feer. Et fortryllende møte utfolder seg på den engelske landsbygda når Lizzy oppdager Tingeling. Når deres verdener forenes, knytter Tingeling et unikt bånd med jenta som trenger en venn. Feene starter et redningsoppdrag og Tingeling tar en stor sjanse, som setter både hennes og feenes fremtid i fare.