Tommy Dearest
Kapt. Strand og 126 hjelper en ektemann hvis kone «dør» når hun ikke er opp-ned. Grace tar imot et anrop fra en pizzaleveringssjåfør som har sitt livs sjokk i vente. Tommy er bekymret for at Trevors unge datter er et råttent eple når hun forsøker å splitte dem. Paul er motvillig til å gå på en date med Asha, som kjente ham før overgangen hans.