Tour Du Faso
Filmen "Tour du Faso" følger tre outsidere i Afrikas største sykkelritt gjennom ørkenen. Midt i europeisk perfeksjonisme og afrikansk virkelighet, følger de de sine lidenskapelige drømmer. De fokuserer ikke på å vinne, men på selve opplevelsen, og filmen gir et innblikk i førkommersialiserte tiår. Med en total premie på 25 000 euro, er deltakelse alt.