Bilkø / Sengetid / Idrettsdag / Synsprøven
Bestemor og Bestefar Gris har invitert Peppa og familien på lunsj. På vei dit, blir Peppa, Georg, Mamma Gris og Pappa Gris stående fast i en lang bilkø. De har fortsatt ikke kommet frem når lunsjen er klar, så Bestefar Gris bestemmer seg for å ta med lunsjen til dem – i trillebåren sin. Det er nok deilig mat til alle de andre som står i bilkø. / Det er snart leggetid...
Bestemor og Bestefar Gris har invitert Peppa og familien på lunsj. På vei dit, blir Peppa, Georg, Mamma Gris og Pappa Gris stående fast i en lang bilkø. De har fortsatt ikke kommet frem når lunsjen er klar, så Bestefar Gris bestemmer seg for å ta med lunsjen til dem – i trillebåren sin. Det er nok deilig mat til alle de andre som står i bilkø. / Det er snart leggetid. Peppa og Georg leker ute i en liten stund til. Så ropes de inn for å ta et kveldsbad. Etterpå pusser Peppa og Georg tennene sine og legger seg, slik at Pappa Gris kan lese en historie til dem. Snart sover de begge to. Mamma Gris og Pappa Gris setter seg til slutt ned for å se på TV, men det har vært en lang dag og de er veldig trøtte begge to. / I dag er det idrettsdag i Peppas lekegruppe. Der er det mange spennende arrangementer, som løping, hopping og «dragkamp». Pappa Gris forteller Peppa at det viktigste ikke er å vinne, men å delta. Peppa er enig, men har likevel veldig lyst til å vinne en premie. / Peppas venn, Pedro Ponni, bruker briller. Peppa tror at kanskje hun også trenger briller, så Mamma Gris tar henne med til optikeren for en synstest. Peppa blir litt skuffet over å oppdage at hun har perfekt syn – men det stopper henne ikke fra å bruke noen helt utsøkte solbriller.