Treachery
Emilys plott fortsetter. Spenningene i Victorias familie topper seg. Lydias dårlige hukommelse gjør Grayson-familien urolig. En venn innleder et skittent spill.
Victoria får et stadig dårligere forhold til familien. Lydias hukommelsessvikt kan bli et problem for familien Grayson. En nyankommet med en forbindelse til Emily har tvilsomme grunner til å oppholde seg i Hamptons.