Life Support
I en episode fortalt fra Coopers synspunkt, følger vi ham fra unnfangelsesøyeblikket gjennom en stygg krangel med Charlotte som truer livet til trillingene deres.
I en episode fortalt fra Coopers synspunkt, følger vi ham fra unnfangelsesøyeblikket gjennom en stygg krangel med Charlotte som truer livet til trillingene deres. Violet trøster en venn som har blitt rådet til å koble sin parter fra livreddende utstyr.