True Colors
En innvandrer i fare for utsendelse ønsker igangsetting av fødsel, så barnet blir amerikansk statsborger. Violet og Cooper behandler et barn med kjønnsidentitetsforstyrrelser. Violet vil fortsette å gå i terapi med Pete.