April har ansvaret for den nye Grey Sloan innovasjonskonkurransen, og legene er ivrige etter å starte prosjektene sine. I mellomtiden har en gammel venn av Catherine en sjokkerende idé for Catherine og Jackson, og Meredith behandler en pasient som har kommet tilbake og som inspirerer prosjektet hennes.